دستگاه حفاری دریل واگن

دستگاه حفاری دریل واگن

تهران ، تهران

مختصری درباره دستگاه حفاری دریل واگن

کد آگهی : 3913

دستگاه حفاری دریل واگن
دستگاه حفاری دریل واگن نوعی، دستگاه های حفاری ضربه ای است که مجموعه پاورهد از طریق واگن به دکل نصب شده و بر روی دکل بالا و پایین می شود. مجموعه دکل و پاور هد بر روی دو نوع زیربندی که شامل چرخ شنی و چرخ لاستیکی است مونتاژ می شود. برای تسریع در اجرای پروژه های حفاری و انجام چال زنی انبوه، از این مدل دستگاه استفاده می شود.

دستگاه حفاری دریل واگن برای عملیات حفر گمانه در معادن، راه سازی، تونلینگ، ژئوترمال، سدسازی و … کاربرد دارد. با توجه به عدم نیاز به تثبیت دستگاه روی زمین به دلیل وزن نسبتاً زیاد دریل واگن ها، صرفه جویی قابل توجه ای در زمان اجرای خدمات حفاری بدست می آید. این دستگاه ها در 2 مدل هیدرولیک دیزلی و هیدرولیک برقی طراحی و تولید می شود. جابجایی دریل واگن ها به صورت خودکششی با موتورهای هیدرولیکی که روی چرخ ها نصب شده است، انجام شده و فقط هنگام چال زنی احتیاج به کمپرسور هوا دارند.

ویژگی و مزایای دستگاه حفاری دریل واگن تولیدی آرمیکو
مجموعه قدرت دستگاه (پاوریونیت) با سیستم هیدرولیک دیزلی یا هیدرولیک برقی عمل می نماید.

مجموعه سیستم چرخش (روتیشن) ابزار حفاری دارای دو پارامتر مهم یعنی دور و گشتاور است که به وسیله موتورهای هیدرولیکی تامین می گردد. در برخی از مدلها از گیربکس های قدرتی نیز استفاده می شود.

مجموعه سیستم پیشروی یا مکانیزم رفت و برگشت ابزار در داخل چال (سیستم فیدینگ) به وسیله هیدروموتور زنجیری یا جک های هیدرولیک عمل می نماید. در صورت تمایل می‌توانید از صفحه کرگیری در آرمیکو بازدید کنید.

مقاله پیشنهادی: خرید دستگاه کرگیری

مجموعه مخزن روغن دارای پارامترهای مهمی است که از مهمترین آنها انتخاب دقیق هیدروپمپ های مورد نیاز، تجهیزات کنترلی و … است که برای حفظ بازده سیستم هیدرولیک پیوسته باید تحت کنترل باشد.

دستگاه حفاری دریل واگن شامل 6 بخش مختلف است
1) زیربندی، در دو نوع چرخ شنی و چرخ لاستیکی
2) دکل، با ابعاد متفاوت
3) کنترل پنل
4) سیستم روتیشن یا دوران
5) پاوریونیت
6) سیستم پیشروی با سیستم جک و قرقره مرکب و یا سیستم موتور و گیربکس

133 بازدید کل ، 1 امروز
اشتراک گذاری

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس ما


  • نشانی: تهران ، تهران

آگهی های دیگر از این کاربر