دستگاه‌های تشخیص گاز و آتش‌نشانی

11 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 314
    قیمت150,000 تومان
    شهرتهران
    استانتهران

تجهیزات گازسنجی (Gas detecting equipment) که دتکتورهای گاز یکی از محصولات شاخص این دسته از تجیهزات به شمار می‌آیند، به عنوان بخشی از سیستم اعلام حریق وظیفه‌ی اندازه‌گیری گازهای قابل اشتعال، گازهای سمی و کاهش میزان اکسیژن محیط را بر عهده دارند. این دتکتورها معمولا آلارم اعلام حریق را به صدا درمی‌آورند و برای نصب در محیط‌هایی بکار می‌روند که امکان نشت گازهای سمی یا قابل اشتعال وجود دارد. دتکتورهای گازی معمولا در انواع قابل حمل و همچنین ثابت در دسترس هستند. در این مطلب تصمیم داریم در مورد تجهیزات گاز سنجی و دتکتورهای گاز نکاتی را بیان کنیم.

انواع سنسورها و تجهیزات گازسنجی
محیط‌های زیادی وجود دارد که در آن گازهای قابل اشتعال و بخارات سمی تولید می‌شود و می‌توانند بسیار خطرناک باشند. به همین خاطر برای کاهش خسارت‌ها و خطرات احتمالی از تجهیزات گاز سنجی و دتکتورهای گازی استفاده می‌شود. اندازه‌گیری گازهای قابل اشتعال و سمی را می‌توان به سه شیوه‌ی متفاوت انجام داد: توسط دما، فشار یا حجم گاز. همه‌ی گازها چه در حالت مایع، فشرده یا حالت طبیعی خود خطرناک هستند و عامل تعیین کننده، غلظت آنهاست.

دانستن اینکه هر دستگاه و هر روش اندازه‌گیری گاز نقاط قوت و همچنین محدودیت‌های خود را دارد، می‌تواند در انتخاب دستگاه مناسب موثر باشد. یک اصل اساسی در انتخاب دستگاه مناسب داشتن دانش کافی از وجود گازها و بخارات مجود در محیط مورد نظر است. انتخاب دستگاه مناسب بستگی به فاکتورهای زیر دارد:

خطر انفجار
کاهش اکسیژن
سمی بودن گاز
حساسیت متقاطع

414 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر